Leave the world behind

Publicerad 2010-08-08 20:17:15 i Allmänt,







Ha ha ha! Vaknade och kände mej som en nyponros. Kände inte av gårdagen någonting!
Bara det gjorde att hela söndagen va lyckad.



Aaao och resten av dagen har jag suttit vid tvn med André och kollat på krabbfiske typ.







Men vad hände igår?
Joo jag fixade té en nice spellista, tjejerna kom, vi pratade, vi myste på altanen med vattenpipa, pratade lite mer, dansade, öste lite spel och jallafall min kväll slutade med att sitta i en busskur.
Jeeezz ni tog mer än 100 bilder igår på min mobil, de gillas!


BILDBOMB







Jaa man kan väl säga att det var väl här vi började komma "in i dimman"
(komisk jag är, jag vet)






(Gjorde min första rökring igår wiiiihhh!!!!)





Representerade Frankrike med min klänning också. Och va gangster.





sötizar!





Sen blev bilderna helt plötsligt svartvita
















Sov stående en stund



Vaknade igen sen



Här kör dem nog mueve la colita om jag inte har fel?



ÖÖÖÖÖÖÖSSSS!!!!!





Nellie verkar säga nått skumt jag inte gillar?













Jag säger något jätte intressant (såklart) + mitt pimpade glas med folie så jag visste att det var mitt






Klaaaadaaa tjejeeeer



Obligatorisk nerifrån-bild







Issa flörtade till mej och Nellie

'

Och vi flörtade tillbaka, eller jaa vi... hehehehe



Och såklart obligatorisk toalettbild



Slutar med kattbilden. Träffade på denna söting när vi var ute.




Långt ifrån alla bilder som togs, kanske kommer fler vad vet jaaaaag



Nu ska jag ta en glass heddå



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela