Jaa jag käääner

Publicerad 2010-08-04 18:05:53 i Allmänt,





Gillar dansk dunkmusik nu Rasmus Seebach – Natteravn




Sex trosor, två bh:ar och en tröja senare på stan gjorde mej på gott humör!
Lät som värsta dagisgruppen utanför när jag provade allt. Fast söta verkade dem va allt.


En liten flicka: Åååhhh den va jätte fin! Asså den måste du köpa!
En annan flicka: Jaaa den kan jag ha på fina kalas!
Liten flicka svara: Och så kan du ta det där glittret du har till kinderna! Och rouge såklart!
En ännu mindre flicka: Får jag komma in... jag vill också se..
Dom andra: Asså nej de är för trångt här inne i provrummet, du får vänta, gå ut.
Minsta flickan: Jaha.... okej.... visa mej sen...




Nu är jag fixad och klar och väntar på Sofyyyyyyyy



Nu ska de shoppas ringar i marken hoppas jag!
(Vad mamma sa innan hon gick: Och Sanne köp inte för många ringar nu...)

HeeheHEHeheEHEhEHEhe




HEDDÅ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela