I would never forget and never regret

Publicerad 2010-08-15 14:30:08 i Allmänt,






Sådär då va kusinerna borta igen. Nu ska vi ner på fika hos Marc och Ella och sen blir det nog mys med tjejerna.
Förresten vad jag blev spammad på förra inlägget. Jag hatar sånna som skriver "Åh vad kul! Läs min blogg." eller "din blogg skulle bli bättre om du gjorde såhär. Trevlig helg!"
Vem sa att jag skrev blogg för andra, riiiiight?



Nej nu blev jag på dåligt humör. Irriterar mej på mycket nu.
Ångrar att jag lyssnade på Fanta & Rosé för första gången. Kan inte sluta nynna på den nu.
ÄÄÄHHHH HÄR FÅR NI LITE BILDER, VAD GÖR VI? NU KÖR VI!!!

skoja














Ååååhhh nu blev jag lite gladare igen. Klockrena bilder må jag säga!


Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-08-15 15:37:39

tack där! snyggisen själv baaa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela