I sing it one last time for you

Publicerad 2010-08-19 22:43:32 i Allmänt,







Började morgonen med att hälla halva tékoppen på mej själv.
Oh jävlar vad det brändes på magen, så varmt så jag skrek för mej själv.
Är det bara jag som skäms typ efter man har skrikit hemma och kommer på att man är ensam hemma?
Älskar nu för tiden Animal Planet, bästa kanalen eveeeeer.

Har lagat mat och kollat på film hos Moa. Vi kollade på Flickan från ovan, 4 av 5 toasters måste jag säga.
Sen blev det Linköping med mami och papi. Hade egentligen inte alls lust men fick med mej hem två par jeans och en billigg rea tshirt. Provade också massa skor och jag hatar mej själv när jag har tre jag gillar lika mycket.
Så jag sket i att köpa några skor och istället sova på saken. Har nog nästan bestämt mej nu vilka det blir.



Och ikväll har jag pillat med några ramar jag köpte också. Känns lite mysigare i rummet med foton.




Och imorgon kör vi på Linköping igen för mer shöpping och kanske lite rix fm festival.
Fyfan vad dåliga artister det var med. Går dit enbart för att hoppas på godisregn eller nått annat ätbart.









Hon är så jävla snygg, bra röst och så jävla cool bara!








Oj. Min farmor är i sjukhus nu. Har fått hjärtklappning. Hjälplös är ordet jag känner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela