GlömmarN

Publicerad 2010-08-31 22:29:24 i Allmänt,







När jag precis ville high five:a mej själv och gå upp till sängen, då kommer jag på att jag har glömt att kolla på Svens läxa. Fan. Eller okej, det behövs inte mer än lite finslipning men ändå.
Trodde jag kunde klappa mej själv på axeln när jag spenderat nästan hela eftermiddagen åt läxor.
Och lika fan glömmer jag en. Jaa det blir att spendera med det imorgon på sovmorgonen. Börjar tio yeeess!


Usch imorgon är det en lång dag. Och dagen efter den också. Och dagen efter den dagen med...
Fast fredagen kanske blir lite kortare om vi peppar till ölbrännboll mot treorna på kvällen.
Måste öva med kärringracket hemma för att visa rååm!





Planerar att sova till.... hmm... halv nio imorgon. Hinner jag med allt då?
Ohja det gör jag, jag som bor så nära Kungshögaaaaa



Förresten någon som har ett tips på någon bra frisör? Kan inte bestämma mej vart jag ska färga och klippa mej. Är livrädd att frisören inte kommer förstå vilken nyans jag vill ha... Hjälp mej!
Började idag också på nya spellistaN



Godnattissssss



Kommentarer

Postat av: tove wallberg

Publicerad 2010-09-01 21:34:06

taaack sanne! faktiskt nöjd själv också :) bara att jag tycker det är lite för rött, men trivs as bra att va brunett annars :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela