Giving up the gun

Publicerad 2010-08-22 01:42:19 i Allmänt,





Tittat klart på första true blodd säsongen nu. OCH JAG VILL HA MER!!!
Är så glad att jag hittade en sida jag kunde ladda ner allt, taaaaaack Patricia.
Får inte nog av Alexander Skarsgård, min man!




Har också haft Dancing on my own versionen a lá Lisa Lystam i huvudet.
Kan väl dock inte få till det lika bra som henne...
Men fan. Jag blir så stolt, så glad av att se henne på scen!
Så jävla cool som bara kör sitt race, sitt sound. Låter kanske jätte töntig nu men det är sant.
Önskar att det fanns fler bra sjungande människor som inte bara kör lady gaga, beyonce eller rihanna.





Ahopp. Funderar på att lyssna på bra musik hela natten, bra avslutning på lovet liksom.
Och be en sista bön att klassen kommer att bli bra.






Snälla?





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela