Bara för ikväll

Publicerad 2010-08-29 22:25:12 i Allmänt,





Skönt med mys hos Moa. Sådär det känns så bra på just en söndag.
Tösarna kom inte till Moa förrän då jag skulle hem till grillningen hemma.
Så var Marc, Ella och Patricia också här. Trivs så bra när alla nära och kära är tillsammans.
Och där på altanen satt vi tills klockan blev åtta. Patricia och jag(mest jag) har roffat åt oss ostbågar tills vi båda fick ont i magen. Älskar när vi gör söndagen till en lill-lördag. Grillat kött, wiskeysås, snacks och godis till efterrätt och mys framför tv:n.


Misstänker att jag har en lång håltimme imorgon. Fast nu när jag skrev detta så kom jag på att jag har istället naturkunskap med Sven. Gillar Sven starkt redan nu men är rädd att jag kommer ta tillbaka det om några veckor...



Funderar på hur förra måndagen var. Den måndagen kommer jag att komma ihåg länge.
Ikväll känns det så bra att måndagen som kommer, vet jag redan nu att den kommer att bli bra.







// LoVe_sAmHälL_SaNnE


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela