We where the kings and the queens

Publicerad 2010-04-21 21:25:13 i Allmänt,







Spanskan gick riktigt snabbt. I mediateket blev det många nostalgilåtar som alla diggade till.
Fina låtar av Vengaboys, Aqua, Caracola och lite Markoolio på allt.

På hemkunskapen gjorde Angelika, Isabelle och jag godaste woken. "Meeen jag äter bara dom stora bitarna för dom små är godareeeee!"
Och när Ann-Louise fick på radion så blev det ännu mer liv på oss. Anna Bergendahl hade blivit stolt.


Efter skolan fick jag slängas omkring både här och där.
Fick inte heller lugn när jag kom hem utan var tvungen att handla och fixa mat. Hatar när jag är på dåligt humör och måste göra massa saker när jag egentligen vill(vill o vill...) göra matte och sen ta en powernap.





Jaaaja fått lite matte gjort men kände att det var ingen idé ändå.
Så jag och Tyson har sprungit runt och jagat varandra och larvat med André.





Nurå?

-  Just nu hoppas jag att Marc kan ta ledigt en jävla dag i sommar så det blir Muse
-  Hoppas att sista matte nationella går bra. Bara bra. Förväntar mej inget mer från mej








Nu ska jag sitta här och tjura med mina fetinghörlurar med Muse, 30 second to mars och Bon Iver





Då vill jag hellre gå här än i skitmjölby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela