Nu ska jag berätta för er att

Publicerad 2010-04-24 00:47:48 i Allmänt,




jag gillar mina klassistjejer såhär mycket *visar med händerna*



Ni är så jävla bäst!




Eftermiddan blev en snabbis på stan för att shoppa/handla allt till kvällen.
Sen till Moas pappa och göra godaste potatisgratängen, grillat kött, vin, godis, ost, vindruvor och kex.
Då trivs jag kan jag lova! Och vilka minnen vi har tillsammans.
När Zara, Ella och Isabelle gick så var det bara jag Moa Ida och Angelika kvar och då höll vi alla på att somna i Moas varma altan med mysbelysning.




Annars i skolan då?
Joo hade matte hela morgonen och jag gjorde inte ett enda tal utan pratade med tjejeraaa och sen blev jag lämnad kvar med Oscar och Linus då det bara blev jobbigt att bli slagen och när Oscar ska springa samtidigt han gör sina kycklingrörelser med armarna när han har min mobil. Haha ååhh han är så rolig!




Dom va såhär hela lektionen medan jag kände mej såhär




En bild på Oscars stjärt också hehehehehehe va skojjiga vi är!










Justeee, skrev ju inget igår. Var så upptagen med att sitta vid tvn tills Moa och jag öste afrikansk dans.
Det gick skit. Jag hade helt enkelt inte rytmen i mej igår.
Fast nationella provet gick nog fanimej bra. Asså bara bra. Vilket jag är nöjd med!
Plus att Mujo va stolt över mej för b-delen som verkligen gick skit, där ser man!









Näää nu blir det att sova så godnatt på er








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela