KvällsbloggarN

Publicerad 2010-04-28 21:58:36 i Allmänt,




Tråkigt att jag bara bloggar på kvällen nu. Har ju fullt upp på dagarna.



HAHAHAHAHA!



nej.




Var helt inne på att plugga sönder till provet imorgon. Åt knäckemacka och sen somnade jag till Scrubs.
Vaknade igen och gick upp till mitt rum. Där låg Tyson i sängen och jag kunde inte motstå att bädda ner mej i min säng och somna igen.

Seriöst finns det något bättre än att somna efter skolan och drömma lite konstiga drömmar. Näää!



Jaaja har pluggat nu och tycker fan det duger för att få G jallafall.



Idag då i skolan?
Joo alltid lika halvmysigt på spanskan med Elisa och min bänkpolare Oscar!
Sen var det Klappan i biografen och jag måste säga att vissa saker var riktigt roliga.
Eller så har vi skit dålig humor helt enkelt.



Igår då?

Dansade bugg som fan med Sofie!
Hahaha så nu är vi eliter på bugg. PANNKAKA SOFIE!



Så slänger jag in lite bilder. Diggar att vi tar mer bilder i skolan.
Klart man måste ha massa bilder från nian när vi slutar, eller hur?






Glad Sofie som åker ner för den tuffa backen!





Kom hem till en sånhär söt sak efter dansen där vi söfta på altan




Fast sen när han somnar med öppen mun blir han inte så söt...
Snarare väldigt ful och läskig och då var det inte mysigt längre...






Moa, Arjeta och jag hade en djup diskussion på spanska. Eller aa fast nae.







Jag var jallafall sötast idag.






Och Oscar.... var väl som han brukade vara.









Nääfan nu ska jag sova igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela