Just a sunny day

Publicerad 2010-04-15 18:12:45 i Allmänt,





Cyklade till skolan idag för första gången 2010
Skrev prov i två timmar
Varit lite smålycklig på träslöjden, that's my thaaaang! Vilket gäng vi är där!
Sprang i skogen i värme och trånga skor men kan inte klaga på detta fina väder vi haaaar
Kom hem och tog med mej vindruvor och satte mej i gräset i trädgården och värmde mej med 18 grader i ansiktet




Jaopp. Igår blev det ingen data för mej utan jag hade so-boken med mej överallt.
I mammas säng(lyckades att inte somna), när jag åt middag, tittade på tv och på altan.
Tur jag har en pappa som inte vill sluta prata om andra världskriget
Fast halva eftermiddagen så låg jag och Tyson och sov i gräset med solen i ögonen, göööör mösigt!








Jooorå när solen kommer fram så blir man redan pepp på att bada. Har redan bestämt att jag ska vara där första dagen ludnby öppnar. Och så hoppas jag att Moa och jag eventuellt tar första doppet i skogsjön i helgen!








Nu ska jag plugga matte till nationella imorgon. Fast kan inte riktigt vara negativ mot saker nu för jag ser fram emot Españaaaa, min födelsedag och sommaravslutningeeeen, allt liksom löser sej nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela