It's up to me and you to prove it

Publicerad 2010-04-13 16:57:44 i Allmänt,





Min studiedag rockar!



Vaknar och kör på världens längsta frukost med Tyson och myser på altan
Sen satt Ella och jag o pratade om allt möjligt medan Marc o pappa va duktiga och bytte däck
Tyson fick chansen att leka lite med Leika då.
Ååhh har sagt det men säger det igen. Leika är världens finaste hund, lovelyyyy




Sen har jag pluggat andra världskriget men blir bara arg på alla för Hitler, Stalin och Mussolini va dumma i huvvet


Så jag somnade i mammas säng.....

Note till mej själv, sluta plugga i i mammas säng för då somnar du bara!





Sen har jag skalat potatis med rixfm och P3


Just nu kokar jag mina första potatisar, ujuj jag är fan sämst på att laga mat









Nu ska jag ösa till Johnossi och 30 second to mars med Tyson i köket. Fast han sover bakom datan, han öser i sömnen






hejs svejs








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela