I'm just chillin'

Publicerad 2010-04-12 23:54:52 i Allmänt,





Nej jag började aldrig plugga på so-provet idag. Yeaaah jag kommer rocka på torsdag ändå. typ


Rolig sak nummer 1 idag:


Yeyy fick VG på no-provet som jag trodde gick åt skogen


Rolig sak nummer 2:

Kan komma in på allt jag har sökt till gymnasiet.
För det var ju en riktig nagelbitare om jag skulle komma till handel 17 sökande av 31 platser uuhhh


Rolig sak nummer 3:


Åt massa kakor efter skolan, fick ont i huvudet (inte av kakorna tror jag)
och somnade i mammas o pappas säng. Sånt gillar vi!
Fast det var inte en roliga saken. Det var min dröm som var sjuuuk!



Denna roliga dröm leder till gårdagens dröm. Jag drömde om massa kineser och i det höghuset de bodde i började brinna samtidigt som en kineskvinna skulle föda ett barn.
Då utbrister geniet till pappa: Neeej vänta! Vi tar in henne i duschen så hon inte börjar brinna så hon kan föda klart!


Åååhhh de va roligt tyckte jag!







Jahapp, firade denna kväll med scrubs för jag "förtjänade" det men imorgon blir det att stenpluggaaa
eller vi får se med det






Robotdance för studiedag!






godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela