FÖRSTÅ KÄNSLAN

Publicerad 2010-04-15 18:59:58 i Allmänt,




KLICKA HÄÄÄÄÄR
(gick inte att bädda in)



Om jag ska vara ärlig så har jag inte börjat med matten än.
Låg kvar här och tittade på biljetter till Muse och nu sitter jag och lyssnar på live-dvdn.




Att se den låten live och stå där i publiken och klappa i takt. Jesus kristuuuus!









Så nu har jag bestämt mej vad jag önskar mej till födelsedagspresent.

1. Vill köpa en precis likadan cykel men de får jag inte men pengar kommer jag ju antagligen få hohoho
2. Jag, Marc och en Musekonsert. Sen är jag nöööjd.




Mmm de va skönt att få ur detdär ur mej. Måste sluta oroa mej. Varje dag har jag panikat över att biljetterna ska ta slut. Och jag har inte ens pratat seriöst om att gå på konserten med Marc.
Good work Sanne!





OKEJ NU LOVAR JAG ATT JAG SKA GÖRA MATTE! Kanske ta på mej nått mer än shorts och bh... André har smittat mej med den fria nakenheten vi har här i familjen....

Nu kom André med kebabtallriken...jag som ville ha mcdonalds.......
Och nu kommer jag få klagomål av Oscar att jag äter ute varje dag!





Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-04-15 22:24:41

låter asbra! ska vi säga fredag om ca en månad? :D



det ska bli snö nästa vecka.. (U)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela