faaeeen

Publicerad 2010-04-26 22:53:34 i Allmänt,






Har tillbringat halva dagen på ljunkan för att kolla på hudvårdslinjen. Sooooft!
Vad fick vi göra då?


-   Checka in alla coola rum dom hade där

-   Vaxa oss och hjälpa till att vaxa andra  

-   Ansiktsbehandling och massage



Alltså hade vi det väääldigt bra där. Så nu har jag ångest för jag diggar det lika mycket som handel.
Och jag måste bestämma mej på fyra dagar. FaaaaAAAAAn.


Inte nog med att jag fick gå med denna funderingar så var vi tvungna att gå igenom affärerna.
Dåligt humör, mätt på steves mat, flötigt hår, flötigt ansikte av fuktkrämer och allmänt trött i fötterna=köpte inte ett skit.



Lika glad är jag för de för Angelika fick mej ändå att åka med huvvet utanför fönstret på tåget, lyckoruuus!








Nu ska jag sova på detta med valen. Varför har vi så kort tid på oss att välja...? Stjärt.




drar på mej Leikas ledsna min och sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela