Drops Of Jupiter

Publicerad 2010-04-16 16:56:23 i Allmänt,




Först och främst. GRATTIS CLARISMALARIS PÅ FÖDELSEDAGEN!


Må du leva och må du skjutas i skottkärra!










Sen dagens roligaste












Matte nationella gick skit. Och då menar jag inte "åååhh de gick skit och fick G/VG ändå" utan det gick skit och jag känner lukten av IG. Jaaa hela nian gick som zombiesar för ingen verkar ha lyckats bra märe.
Jaajaa jag, Moa, Angelika och Ida nöjde oss med att tröstäta massa godis...
Sen på matten blev det mer prat om mat så vi fick vi konstiga blickar.


Annars så flöt fredagen på och efter skolan tog jag en promenix i Haga men stegräknaren räknade inte alla steg....

Och ikväll blire en blandning av rap battle och lite partajj kanske haha vem vet!




Nu blir det att hoppa i duschen bara för att och värma mej




För jag paddlar vidare med solen i ögonen och struntar att sura för matten för snart äre sommarlooov!



Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2010-04-17 13:35:47

TACK SNYGGHÖNA!



sv: nja jag var väl sådär, men tack stumpan! :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-04-17 16:14:24

jag tror inte du behöver oroa dig.

plus att vi har ju c-delen kvar, så det går ju kompletera.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela