De är halvmåne just nu

Publicerad 2010-04-19 22:02:43 i Allmänt,






..... Vet inte vad jag skulle ta som rubrik... och då såg jag halvmånen så där har ni förklaringen.



Gusto då?


Joodå jag fick min snickerskaka och där satt vi och kom mest in på massa barnminnen.
9B:s historier om deras klass är nog de mest klockrena tror jag.
En av de roligaste är att det alltid satt typ tre med röda öronskydd på lektionerna medan resten av klassen var galna.




HAHAHAHAHHAHAHAHA!

Neej nu var det pinsamt att sitta och skratta för sej själv i rummet.....
Men jag ser Ida i mittbena och i röda öronskydd.


HAHAHAHAHHAHAAHHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA


Jaa det var kvällens! Älskar att Julias pappa har filmat detta när dom sitter där i öronskydd, hahahahahha!
Vilken klass asså, ibland önskar jag att jag gick i den klassen!








Alla dessa historier fick oss att dö av skratt ett par gånger.
Ser fortfarande framför mej när jag slog André med en plåtspade i bakhuvudet. Och gjorde det nästa dag igen.
Fan vilken hårding jag var. Och bet André ett x antal gånger. Det kanske var André som var hårdingen av oss som stod ut med mej....




Skulle vilja skriva ner alla historier vi berättade men det orkar varken ni läsa eller jag skriva.....





Men vad jag gillar er mina klassistjejer!




Godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela