Dagens roligaste och funderingar

Publicerad 2010-04-18 23:12:50 i Allmänt,








Bästa grupperna på länge




Alla dessa morsan-ringer-:PPppPP:Pp-grupper så är den här den ända som var värd att gå med i

Den andra behöver jag inte ens nämna om varför jag gick med i






Mina funderingar då?



Joo hur jag kan gå från en vinnögd, toffshorns, ful tjej till en super fierce woman





Mysterium asså.....

Och varför jag går runt med en toffs? Jag blev irriterad på luggeN när jag kollade på tv. Inga konstigheter.



Just det! Håller fortfarande mitt löfte att sluta bita på naglarna och jag måste säga att det går bra!
Visst, jag suger på att måla dom men jaaajaa då biter jag jallafall inte på dom.











Ojjjjjjjj klockan tickar, godnatt säger Tyson och jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela