AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH

Publicerad 2010-04-18 16:22:59 i Allmänt,











FÖRSTÅR NI MIN FRUSTRATION!!!!!!!!!?????????




Tabellerna kommer överallt och försvinner ibland, jag har ingen kontroll över dom!!!!
Stjärt träningsdagbok. Ska kasta ägg på Jerrys hus.... nää de ska jag inte...han bor ju intei mjölby.....




Meeeeeeeeeeen fick äntligen reda på att det var till näst nästa måndag. Bra då kan jag skjuta upp det här ännu mer och sitta med det nästa söndag. Vilket jag säkert kommer att göra.









Nu vill jag kolla på sveriges fulaste hus på teveeetreee plaayyy!



(Förresten mobba mej inte för mina konstiga kommentarer till min träning, och jaa hälften av det har jag hittat på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela