You are my sweetest downfall

Publicerad 2009-09-29 20:52:50 i Allmänt,

Sådär nu har jag kollar klart på TrueBlood, viiilken serie! (Y)


Idag var det inte mycket att hurra för på Store4. Packa upp varor, prissätta(min höjdpunkt för de är jallafall lite kul...) Fast första gången råkade jag sätta alla prislappar mitt på streckkoden...vågade inte säga nått  men senare på dagen så visade dom vart jag skulle sätta lappen så jag tror dom såg mitt misstag jag gjorde innan...

Nog pratat om prissättning nu! Jaa vad får man göra mer? Damma och vika kläder.
Idag var de extra segt för vid halv tre hände det INGENTING och jag gick runt i affären och låtsades vika kläder
fast dom låg prydligt och fint.


Fick äta lunch ensam i de lilla lilla köket idag. Min panpizza fastna i plasten och jag blev förbannad...
Den blev bara mos av.... Och sen fixade jag mej lite té men dom hade inget socker....så
jag tänkte hälla i en halv kopp mjölk så de smaka gott... Upptäckte dehär då..........



De är den 29:e idag............. Funderade lite men vågade inte ta risken och hälla i de i tét ändå...


Skitpizza...... För övrigt myyysigt att lägga upp fötterna på pallen och njuuuta!





Fick också ett fint litet mms från Linus, hur dom hade de i skolan...Aww saknar dom lite!




Alltid kul att få lite roliga sms/mms medans jag låtsas vika saker!
Som t.ex Gutte, mötte han och co i bilen när jag va påväg hem, Grattis Gutte till körkortet!


Kommentarer

Postat av: johannna

Publicerad 2009-09-30 18:38:37

VA SMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela