What do you want me to say?

Publicerad 2009-09-06 20:30:39 i Allmänt,

Sova, matte & film. En sköööön söndag! Tre sidor matte känns bra även fast jag fortfarande är lite efter.
Blir skolan imorgon ändå fast jag mår som jag mår fortfarande. Fast de blir skönt för jag har tröttnat på
att gå omkring här hemma.
Just det! Helgeeeeen seeeer jaaaaag fraaaaaam eeeemoooot ohjaaa!



Igår blev de hemmakväll ensam, eller jaa ett tag. Sen kom en kriminell brottsling hem till mej som jag
fick gömma från poliserna. Hahaha stackarna! Sen kom den andra brottslingen på cyckeln haha.
Blev Saw som gick på tv men jag somna efter ett tag. Blev väckt av en smäll i huvvet av en kudde... Tack Linus(Y)
Jaaa, sen kom mamma&pappa och dom var väl på topphumör men kanske inte så nyktra, haha


Så kvällen blev ganska lyckad ändå. Tack Linus och Oscar som höll mej sällskap i mitt tomma hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela