Vinnaren

Publicerad 2009-09-27 19:52:11 i Allmänt,

Med lite stress kom Moa och jag iväg till bion. I bion satt tre söta tjejer Josse, Amanda och Felicia.
Grymt kul att se dom igen för de va ju ett tag sen. Jaa va tyckte jag om filmen då?
Joo den dög för att va en svensk film jallafall. Höjdpunkten var när den dumma kommer bakom
henne och alla vi tjejer blir så chockade så vi skriker, haha!


Idag har jag hunnit se lite Scrubs men resten av dagen har gått till att måla det pilliga till Veronica Maggio
och Maja Alderin. De hör till att lyssna på Maja när jag fixar rummet (Y)




Tänkte först att rummet skulle bli tråkigt med bara grått men jag tror de kommer bli jäkligt bra.
Med de lila sammetslöverkastet, färgglada prylar, lyktor och ljus tror jag att de inte blir så grått
och tråkigt. Längtar verkligen tills målningen är klar så vi kan flytta in alla saker och till den nya sängen!


Ska nog gå ner och va social nu , imorgon blir de första praktikdagen och min matlåda är redan
fixad och klar med hemmagjord pastasallad á la Sanne. Är så pepp på två veckor praktik och
bara ta de luuugnt!



Jag vill höra någon säga mig
att imorn blir en bättre dag
Som i en gammal sång






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela