Vilken mysig söndag det blev!

Publicerad 2009-09-20 22:26:41 i Allmänt,

Ojj vad jag är seg på att blogga nu för tiden! Skolan tar för mycket plats!
Vaknade av min pärla och jag såg att klockan var mer än nio, jag var alltså mitt vanliga jag igen.
Blev ju lite rädd morgonen innan när jag vaknade nio självmant!


Mamma pappa o jag bestämde oss för att ta en tripp till Mobilia. Blev att köpa 2 linnen och en t-shirt till idrotten.
Sen gick vi in till Karlsson bara för att, och jag hitta örhängen och armband för 40 kr ihop, och dom va fina också!
Höll på att svimma när jag såg att pärlörhängena kostade 9.90. Men dom var av plast och man såg plastkanten
så jag kan förstå att dom va så billiga...


Sen åkte vi till Trädgårdscafét för att kolla på Adrians tavlor. Rrriktigt skickligt!
Inte nog med att Lisa var där. FYFAN vad jag har saknat henne!!!


- Vad har du tänkt för linjer du vill gå sen då?
- Joo tänkt på samhäll och handel..
- Samhäll! Jaa gör de får då går ju jag i trean och jag kommer få nolla dej! Jaa ta samhäll!


Hur skön?? Jaaa åhh vad jag har saknat den tjejen! Alla minnen med dom dära tvillingarna asså!




Seeen hem och göra grupparbetet själv ... Och dricka rött té från cafét, tummen upp för de (Y)
Och dom 40 glosorna får vi inte glömma heller.... Dom sitter väl sådäär nu.



Nee ska sova nu, fick skriva av mej jallafall nu. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela