Tråkigt

Publicerad 2009-09-14 22:54:59 i Allmänt,

Roast så Berns var ju sämst. Skratta en gång i mitt huvud när Magnus Betnér sa nått kul.
Men han är ju liksom alltid kul så de va ju inget nytt?
Vi hade ingen choklad.... Åt knäckebröd istället, nyttighetsplus för mej! Dessvärre mitt monster
blev argare för den inte fick nått sött...


Märker ni hur Schizofren jag blir i bloggen när jag har pms? Det är inte humörsvängningar SCHIZOFREN!
(Sökte på wikipedia hur de stavades så det blev rätt nu... Fick tvångsångest att läsa om
Schizofren också)

Autistiskt beteende kan ibland vara en följd
av autistiskt tänkande, det vill säga försjunken i den egna tankevärlden.



Om jag inte haft pms hade jag verkligen inte känt mej tvingad att läsa om hela syndromet. Hata.



Nee ska va tyst nu. Försöka. Tycker ni ska söka på Confusion Girl med Frankmusik på Spotify. Gör de nu och gör mej stolt!




Godnattis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela