Run This Town

Publicerad 2009-09-13 21:43:10 i Allmänt,

Vi mår väl som vi förtjänar idag men riktigt lyckad kväll. Tack Johanna!♥
Hoppas du gillade presenten! Sov hos Johanna sen med Moa&Tove också.
Här hemma sen har jag bara segat omkring.


Näääe orkar inte skriva mer. Ska faktiskt gå o lägga mej nu. Läääääsa!




Okeej ni får några bilder att titta på då


Världens sötaste hund som höll mej sällskap i min ensamhet. För övrigt massa flöt på bilden..

Blev riktigt nöjd med håret nu när jag tänker efter faktiskt. Idéerna flödar när man är stressad och förbannad på sitt hår (Y)








 

 

 

 

Klaga inte på att bilderna är överallt nu för blogg.se blir helt cp när jag försöker flytta på dom.
Tog inte fler bilder när alla andra kom tyvärr

 

 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela