Play safe or take a chance?

Publicerad 2009-09-25 23:55:01 i Allmänt,

Temadagen var ganska bra till en början jallafall.
Den som är dum i huvvet och tar saker från skåp fast de kommer synas på övervakningskamrerna måste
väl känna sej som en riktig smartiiiing! Tur att jag jag hade lås idag.

Linköping med Moa&Johanna. Var egentligen bara jag som letade efter grejjer, dom andra fick dras med
min ångest över saker jag köper. Men det blev jallafall armband, trosor, jeanstights, linne och en stickad tröja.
Sen begav vi oss till Barista och tog en välförtjänt paus.

Sen blev det mysmiddag med mamma och pappa sen idol och kändisdjungeln med mamma i bäddissoffan.
Och så sitter jag här och gör ingenting....



Imorgon blir de nog Mandarin och bio med några fina ♥


Nu lite mer Joshua Radin och sen sängen!
(Kanske lite Scrubs också...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela