Och så var det dax igen!

Publicerad 2009-09-08 20:12:53 i Allmänt,

NU börjar Idol och jag måste fanimej kolla på första avsnittet. Lääängtar till alla tabbar (Y)



Lite skojjig dag idag. Innan jag öppna dörren när jag kom hem så lovade jag mej själv att inte bli besviken om mobilen inte hade kommit. Och så tittade jag på bordet. Där låg Pärlan. Jaaa den har fått lite av ett smeknamn.
Så jag har lekt med den och gått igenom allting. Jätte roliga spel och bra bilder! Spel är viktigt för mej faktiskt för så fort jag har tråkigt så kör jag spel på mobilen. T.ex. innan jag ska sova för att bli trött, i bilen osv osv!

Även fast André fick hela familjen emot mej p.g.a den så är jag glad. GLAD, hejdå nokia pholyfoniska signaler!
André är ju ändå på nått pms-humör ändå så jag har blivit immun mot allt. Dagen börjar från att han sjunger hela tin och är jobbigt glad till att han t.ex. ser eller hör något som när han såg mobilen.
DÅ ändras det DIREKT. Och så börjar alla kommentarer. MEN som sagt, börjar bli immun mot skitungen :)


Och en till sak gjorde min dag. Vi åt pasta med mögelostsås idag. Det finns knappt något godare.
Muuuuuuuuums!



NEEJ NU IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela