Nothing impossible

Publicerad 2009-09-30 21:01:54 i Allmänt,

Efter ha hört cirka tio låtar i tre dagar nu verkar dom vara i mitt huvud hela tin, är det bara jag som
blir irriterad när Lars Winnerbäcks låt kommer för elfte gången den dagen??
Det var lite mer att göra idag jallafall och de gillar jag! Gjorde om i lagret, tänk er ett klassrum
med hyllor på varenda vägg med kläder. Vi tog ner alla kläder på en långsida, sorterade och sen upp med de igen.
Jobbigt? Njaa ganska men min handledare tyckte vi hade varit så duktiga så jag fick gå till Time och köpa lösgodis.

Tycker de blir bättre och bättre för varje dag, börjar komma in i rutinerna nu (Y)
Men jag saknar mina nära :(


För övrigt är mitt rum färdigmålat! Pappa tyckte vi skulle fira så det blev pizza. till. scrubs.
Min.kväll.kan.inte.bli.bättre.
JAG VILL HA MIN SÄÄÄÄNG!!! + överkastet, åååååååhhh



Eller jooo, ska mysa ner mej i sängen med en bra bok och se fram emot morgondagen!
Min bärbara dator kommer antagligen imorgon, yeyy! Lite nervös bara för att pappa beställde den
utan att jag har tittat på den och André börja gapa om att han kunde ha köpt en billigare och finare till mej....
Meeeeen vi får se! André har ju inte alltid rätt, har vi ju sett (Y)





I would climb anywhere
I would go anywhere
I would walk anywhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela