No I ain't gonna lose you

Publicerad 2009-09-22 22:25:43 i Allmänt,

Blivit en Scrubs/té/plugg/prat med mamma/idol/bra musik-dag
Titta så kortfattat jag skrev om min dag! Fast glömde skriva om gymnasie-info-dagen.
Just nu hatar jag att prata om gymnasium för de känns som jag fortfarande går i sexan typ...INTE ÄN!
Meen just nu lutar det mot samhäll, handelprogrammen, turism och frisör programmen.
Sen får vi se hur många gånger jag kommer mej ändra mej innan de smäller!




Har jag sagt att Scrubs har dom bästa låtarna?





Haft de här klippet i huvudet hela dagen, feel good musik ohja!

 

 

Och varför kan jag inte få sånna lockar längre?
Ska nog beställa en klipptid igen snart..

 

 

 

Ska ändra bloggen igen snart....igen.....

 

 

GODNATT PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela