Hold On Be Strong

Publicerad 2009-09-03 13:18:56 i Allmänt,

Godmorgon på er! Eller morgon o morgon....
Sitter här nere på mammas data med Tyson liggandes framför skärmen. Min snutteplutt!
Vi två checkar mobiler igen för jag känner att idag är det dags att beställa.
C901 den svarta eller Green Heart den miljövänligaaaa. Grejjen är ju att dom är precis likadana
och har precis likadana funktioner förutom att Green Heart har en stegräknare.
Och hur töntigt de än är så lockar stegräknaren... En enda sak får mej att tveka. Och att den är
av återanvänt plast känns ju bra att ha en sån. När blev jag en miljö-älskare?
Green Heart är 40:- billigare också, yeees sparar 40 spänn!
Usch va larvig jag är nu känner jag. Hjälp mej väljaaa!
Sovit alldeles för mycket dom här dagarna....

Nu ska jag plugga sönder så jag har skiten gjort fast jag inte fattar nånting.
Så nu drar Tyson och jag tillbaka till tv-rummet och pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela