Confusion Girl

Publicerad 2009-09-14 21:46:11 i Allmänt,

Fyyyy vilken jobbig dag. Är rädd hur den här veckan kommer gå för mitt pms-monster
äter upp mej inifrån just nu... Usch kommer vara trött och irriterad på alla...
Inte nog med att jag får panik och hittar inte mina nycklar.
Tycker synd om Johanna nu som följde med mej tillbaka till skolan för att leta med mej
för grejjen var att jag la dom i min ficka i skinnjackan. Och jag lägger aldrig saker där
men såklart NÄR jag gör det så kommer jag inte ihåg... Smart!


Följde med mamma, mormormorfar och Marc till Sharpman sen. Efter de fick jag äntligen
bekanta mej lite mer med lilla Isis. Världens sötaste perserkattunge har Marc skaffat sej.
Den fick följa med hit sen men kan ju säga att Tyson inte var så välkommande...
Ähh de ordnar sej, för eller senare ska dom jalla fall bli best friends! 



Nu ska jag ner och kolla på Roast på Berns och jag hoppas vi har choklad i skåpet, måste ju mata monstret i magen :)




Nu blev ni väl glada att ni slapp se min dubbelhaka vaa? :):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela