Hej hej hallå

Publicerad 2009-10-24 02:01:02 i Allmänt,

Ett litet nattinlägg blir de nu. Efter ha lyssnat på ett tiotal sjungade killar i tv-rummet + en som rappade igenom en hel petter låt från 7-10 så blev jag ganska tjurig. Mamma kom upp och tyckte vi skulle ha en god efterrätt efter vi jobbade så hårt med våran paj. Mamma har hakat på trenden att baka köttpajet förstår ni. Men än så länge blir dom sådär... Men jallafall jag stampade ner till undervåningen och var beredd på att ge nån tjurig kommentar till den som kom fram till mej först. Men jaa, kalle kom och klappade Tyson men då hade jag redan blivit för trött och börjat fundera på vad jag var hungrig på. Det blev ingen efterrätt, vi körde på té istället!



Sen har jg bara kollat på 27 dresses med mitt té och Tyson. Hann kolla halva The Mask också. Kommer ni ihåg den veteranfilmen??? Med Jim Carrey med sin gröna mask? Hihihi så rolig den är!






Nu orkar jag inte stirra på min data mer utan ska mysa ner mej i sängen och få en skitbra start på lovet!







Föresten hade jag 1-års jubileum idag men säger inte i vad. Fyfan va mobbad jag är nu...





GODNATT PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela