Du vet det gör ont

Publicerad 2009-10-02 23:12:47 i Allmänt,

Såklart kan inte någon i min familj skjutsa när det behövs.... så jag har suttit här och kollat på The Hills
och surat över att jag inte kan kolla på mina andra filmer...
FYFAN för denhär fredagen! Visst det blev lite fredagsmys men det var inte meningen att de skulle bli mys ikväll...
Kul att Anton med sin bror, har lika tråkigt som mej som håller mej sällskap på msn, skulle ha gått dit förut men orkade inte sen p.g.a mitt tycka-synd-om-mej-själv humör.


Nu fick jag en nostalgikick och började lyssnade på Ron Pope. Dock inte A drop in the ocean, den har
jag tröttnat på för resten av mitt liv tror jag.


Har smaskiga bilder på snaggisarna men dom kanske inte blir så glada om jag lägger ut dom....så vi väntar med de!


Ska väl fortsätta dega här, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela