Don't fight it if you like it

Publicerad 2009-10-04 21:41:29 i Allmänt,

Hopp då va den helgen slut och jobb imorgon igen... Ser jag fram emot de?
Både ja och nej. Ja till att de inte är skola, nej till att de inte händer nått mellan 2-3 timmar varje dag.
Men Johanna gjorde mej på topphumör när hon sa att vi är på't igen på lördag. Fyfan va göööttt de gjorde min vecka!



Idag när mamma och jag rota i alla lådor hittade vi massa gamla kort och brev. Älskar att hitta massa saker
man har glömt bort efter åren. Kolla på foton är så kuuul!
Sen hittade jag massa "dikter" och jag verkar ha haft en mörk period då...inte så glada dikter precis haha
Blir att sätta upp några kort på väggen nånstans tror jag, och köpa fler ljus, och en o annan lykta...







 


Sådär nu kan alla sluta tjata om vem som började med mjukisdress-trenden för
vi alla ser att det var jag som gjorde det redan 2003, mjuaauu

 

På köpet får ni en bild på Iziz.
Han och Tyson har hållt mej sällskap i mitt städande idag (:

Catloveeer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela