Only You

Publicerad 2009-11-29 19:21:35 i Allmänt,

Sådärja! Massa mat i magen, vanligt hår igen och mjukisar på.
Vänta måste bara ge er en feel-good låt! Crowded House – Don't Dream It's Over UNDERBAR, en såndär låt man ska lyfta armarna och gunga dom till takten, eller hur?? Eller med tändare!




Okej nu ska jag berätta vad jag gjorde idag, som gjorde att jag gav upp hela min helg.
Jag fick vara med på Julia Hallerfelts och dom andra frisörtjejernas projektarbete och bli fixad.
Vi var sådär 20 stycken som var olika djur. Fick se Viktor och Jerry sminkade, inte varje dag!








Lucky me skulle bli lejon och skulle såklart bli tupperad till 100. Men wow va coolt det blev!
Sen blev jag sminkad med massa guld och brons och guld lösögonfransar på sidorna, sen buskade dom till mina ögonbryn.... och till sist paljetter på kinderna. Jaa ni kan väl få en smygtitt på det...




Sedan fick jag vänta och vänta på att bli fotad men satt och kollade på Julia Lind när dom fixade henne till påfågel.
Och så var det dax att gå ut på en savann(åker) och börja poosa, alltså låtsas morra och klösa mot kameran. Kan väl säga att jag var måttligt road av det...  Men i slutändan blev nog bilderna på alla djur riktigt flashigt!


Raaaaaoooowwwr!



Aaa och resten av helgen har gått till filmer, flöt och plugg. Men det är skönt att sofffta när veckan va ett helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela