Nu känns allting bättre

Publicerad 2009-11-11 22:08:45 i Allmänt,

Scrubs gör mej så bra. De gjorde oss så bra, pappa och jag som va ensamma hemma.
Fast jag har liiiite kvar på en svenskaläxa men det kan jag fixa på nolltid imorgon så dää är OK!


En annan sak som inte känns bra är mina naglar. Vill ta bort de löjliga nagellacket och dom små blommorna...
MEN jag vill inte se Moas besvikna blick mot mina naglar imorgon utan ska ha kvar det och låta dom grooo som solrosor i farmville! Dålig liknelse men kom inte på bättre.... Och faktiskt har jag dissat farmville totalt nu i mer än en vecka, good work!




En annan sak att imorgon cirkus klockan 17.00 kommer jag, Johanna och Moa sitta göra andningsövningar i träningsstudion. Som vi (jag) har peppat för det hela veckan!




Godnatt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela