Lever som en livsnjutare jag!

Publicerad 2009-11-15 16:34:34 i Allmänt,

Sova till tolv. Äta rostade honungsmackor och ett latte glas med té. Lyssna på fina låtar.
Städa mitt rum till fina låtar. Byta lakarn. Börja julpynta lite smått. En fin söndag!



Nu ska jag kamma min älskling som har hållt mej sällskap hela dagen och sen kanske hinna med någon läxa.
En dusch skulle sitta fint också faktiskt.




Alla dessa coola saker man kan göra med camen...Som Julafton!
Komiska Sanne kör med ögonen i kors och Tyson va inte pepp på cambild...

 

Typ såhär glad är jag över att vi faktiskt inte har fått så många läxor denna kommande vecka!

EEEEAAAAAGGGGLLLLLEEE PÅ DET!

Kommentarer

Postat av: pluggaren som HÅLLER KOLL

Publicerad 2009-11-15 18:04:24

spanska? so? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela