Jag kan inte motstå

Publicerad 2009-11-11 20:02:46 i Allmänt,

att Scrubs börjar på sexan nu. Nya avsnitt, nya möjligheter! Läste om att Turk ska berätta för de andra att han ska bli pappa för sitt andra barn, det kan jag inte missa! Lägger undan läxorna nu och smyger till tvn. Jag har rätt att se Scrubs när det lät så spännande....



Hat-onsdagen blev mys-onsdagen. Tjejmys med kuratorn, frukt, sminka varandra, fixa naglarna (ni tänker: Men Sanne? Du har ju inga naglar?) Tänk för att Arjeta övertala mej att måla mina naglar bara för att hon också har korta naglar, vi två mot alla långnaglade tjejer!


Nu kom Tyson också och ville mysa, pricken över iiiiiiit, HEEERRRRÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela