Hold the heart hard or let it go fully

Publicerad 2009-11-08 22:43:04 i Allmänt,

Mycket god pizza från Pizza King och god efterrätt hos mormor och morfar. Massa prat och så hann André och jag med tv-bråket. Han ville kolla på fotboll och jag ....jaa allting annat än sport. Det bråket går från larvigt tjaffs till ben-brottning, vilket betyder att från våra fotöljer slåss vi med fötterna till börja daska varandra så hårt som möjligt på benen. När fikat var klart så tänkte jag ut en plan att äta fikat snabbt så jag hann ta fjärren först men André var smartare och tog med sej fjärren i fickan....vilken tönt...

Ajuste igår var jag och mamma hund. och kattvakt för Iziz och Leika. Marc och Ella firade deras 1-årsdag, grattis till dom! Blev att leka med båda två och sen ta en promenad med mamma och Leika. Så sött att dom två är bästisar och när Iziz kommer och lägger sej bredvid Leika. Fast Iziz luktar fortfarande illa...



Jag är så jävla skön med mina sköna låtar och så jävla skön som är 95% klar med debatten. (gillar att peppa mej själv) Ska man duscha nu eller spendera sovmorgonen med det? Sovmorgonen blir det nog...



Jag är så jävla skön så jag ger er en bildbomb!







Jag är så jävla skön och Moa är inne i ett sms... Så blek är jag inte, hade massa vitt puder...Eller asså inte lika blek.... Blivit lösögonfrans-fascinerad så jag skippade halloween-naglarna Moa och Johanna köpte och körde på halloween-ögonfransarna, gillart!




Johanna gick in i rollen levande-död med sin döda blick





Fler döda tjejer, Doktor Mugg, Cruella de ville(stavning? Meeh ni fattar vem ändå) och Kapten Filling i bakgrunden!




Moiiiz som var värden! (Moa och jag tackar hjärtligt dej Patricia som lånade ut dina dräkter!)





Johannas mamma fixar detaljerna hon!




Clara var som vanligt söt!




Johanna och jag stod för lekarna och jag tyckte vi skötte oss bra.... :):):)
Kapten Filling kämpade tappert!




Cruella likaså! Här ville tydligen min mobilkamera få lite rökeffekter...?





Kämparanda över hela Moas lägenhet må jag säga för de speciella priserna....
(skyddsglasögon, klädnypor av nått slag?, en trea att sätta på tårtan och en grillgaffel från 10:- lådan i kvarnen)
Hihihi vi är allt komiska Moa Johanna och jag!



Mer bilder får jag kanske om jag/dom kommer ihåg. Nu sängen!




Godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela