Heldag på ljunkan

Publicerad 2009-11-02 21:30:05 i Allmänt,

Skriver kort nu för jag är otroligt trött, däcka med idrottspapprena bredvid.



Jag kom in dit om hopp att få bli brunhårig men kom ut från salongen med kopparfärgat med orange och mörka slingor. Visst låter det läskigt va? Orange slingor, vafan tänkte dom? Och dom är verkligen orange, vi snackar morot här. MEN det är inte så illa som det låter. Jag är faktiskt helnöjd, jag älskar det!
Liksom vem blir inte rädd när dom ploppar i tre hårfärger i håret och en av dom är ill-orange..?


Bli inte rädda att se mej igen för håret är inte så utstickande som det låter!




Moa blev mörkare, liksom chokladbrun. Johanna lika brun med lite blonda slingor i underhåret.
Och vi alla tre blev ju genialiska tycker jag allt!



Plus att jag ska få ha på mej en skitsnygg paljettklänning och en pimp/hallick pälsjacka. Den ni!



Plus att dom ska tuppera mitt hår så innihelvete, ska visa hur dom ska göra......okej jag hitta ingen bra bild som bra exempel. Men tänk er mittbena som går slick i några centimeter sen BOFF så är allt annat tuperat som en boll.
Kommer va kul att kamma ut det den ......





Okeej ni får lite bilder men kameran gör inte hårfärgen rättvis tyvärr



Här satt jag och filosifera hur jag skulle se ut sen...(smygreklam för mer...)



Vi klr en väldigt liten bild för ingen av oss är vidare nöjd med bilden... emo-luggeN Johanna ser ni där!



Mobilkamera-kvalité är väl inte det bästa...



Ähhh ni får se i verkligenheten mina kära läsare för nu ska jag faktiskt sova!
Tillbaka till skolan igen! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela