Har inget för mej så...

Publicerad 2009-11-23 00:17:53 i Allmänt,

fast egentligen är jag väldigt trött men för rädd för att sova. Vill inte drömma mardrömmar igen.


Istället har jag börjar fundera på min önskelista.

En klocka, såndär färgglad i plast fast jag vill ha den svarta eller vita med gulddetaljer. Eller båda två... Så snygga!

Färgade linser. Antingen riktigt blå eller bruna skulle vara kuligt att prova


Jaa... sen vet jag faktiskt inte mer...




Okeej ska försöka sova nu men först en fin bild från konfirmationslägret!


Kolla så solbrända(eller jag va ju inte överdrivet solbränd...)
och vilka vältränade magar, baywatch över de hela!

(Söta pojkar bakom oss också)

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-11-23 08:04:00

sv: I vanliga fall städar jag pappas firma på onsdagar men nyårsafton ska jag isf vara "barnvakt" åt massor barn på min morbrors fest. Jag får drygt 2000 för det! Svårt val eller hur? :O haha

Postat av: ellen

Publicerad 2009-11-23 16:25:23

meen vilka snygga tjejer! :D minnen där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela