Först och främst tackar jag dagen för att den gick snabbt

Publicerad 2009-11-23 18:56:57 i Allmänt,

Jag är stolt över att jag fick VG när vi disskuterade på engelska tre och tre om olika saker. Jag, Moa, Arjeta och Cicci kom in på Twilight och New Moon istället?



Jag har heller inte bitit på naglarna i dagar nu och öser med smakar-illa-nagellacket!
Nu ska jag bannemej sluta!



Jag har ju faktiskt matteprov på fredag och måste ändra lite på min idrottslektion... Men ikväll tror jag det blir ytterst lite plugg för jag tänker duscha med laptopen bredvid med bra musik.



Kanske en mysig film att somna till också? Javisst!



Öser en till sommarbild, bada i havet saknaaaar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela