Every single memory

Publicerad 2009-11-15 00:26:32 i Allmänt,

Jahapp! Igår blev det tacos och fix hos Johanna först sen tog vi oss till Lisa. Mycket trevlig kväll för det mesta!
Roligt folk, bra musik, så blir min kväll mycket bra.



Idag blev det otippat Linköping med mamma och pappa. Köpte tre par skor, mycket otippat. Trött och sliten och så åkte vi hem och med bra musik i mina hörlurar i bilen medans det regnar ute är mycket mysigt!
Ikväll har jag bara myst med mamma och pappa, inte heller fel!


Försökte ta en charmig bild på mej och Sandy
men jaaa, det blev men på Sandy och mitt hår

 

Rocktjejer vi!

 

Dansa dansa dansa!
Gillar starkt min väst och de tripplade håret till.

 

 

Jahaaaa ska väl sova snart, godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela