Det kanske tar emot...

Publicerad 2009-11-26 22:03:22 i Allmänt,

Värk i benen lade jag mej med igår och tittade på månen ett tag med lite musik.
Bon Iver, hörrni! Lyssna på han! For Emma, Rosyln och Skinny Love



Som många andra är jag också inne i någon depp-musik-period. Men ändå inte depp, fina och djupa låtar helt enkelt. Men visst, den här veckan har varit riktig jobbig och än ännu jobbigare vecka väntar på mej... Just nu vräker dom på oss uppsatser, förhör och prov. Och jag är dålig på att plugga = blir ingen bra blanding.



Positivt idag var att min idrottslektion gick väldigt bra och jag hoppas alla andra hade lika kul som jag hade.
Vem vet, i framtiden kanske jag blir aerobicstränare. Jerry var lika charmig som vanligt och gav mej MVG. Och vi fick tillbaka proven och där fick jag VG+ , 2,5 poäng från MVG...MEN ska inte deppa för det för VG+ är riktigt bra!




Negativt är att matteprovet är imorgon och jag känner mej inte alls förberedd och känner nästan lukten av IG...
Vi får se hur det går. B-delen är ju alltid som en pinne i stjärten så vi får vänta och se...




Kom på mej nu med en godispåse bredvid mej och mina kinderäggschoklader när jag tittade runt om mej...
Vad glad jag blev nu! Har godis till helgen!
Blir en deppdusch nu med fin musik till för sånt gör mej glad.



aNgEl AnKa och dom söta tomtarna som sjöng skymtar bakom...

 

 

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2009-11-27 18:02:47

''B-delen är ju alltid som en pinne i stjärten så vi får vänta och se...''



HAHAHa klockren :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela