Är jätte dålig på att blogga känner jag

Publicerad 2009-11-08 13:05:24 i Allmänt,

Har inte haft tid att blogga, fast där ljuger jag också. Läxorna har tagit mycket tid på sista tiden fast ända känns det som jag är skit lat. Vet inte riktigt vad jag gör på dagarna efter skolan. Jaa jag har nog varit lite borta på sista tiden.



All dess hysteri över betyg och gymnasier, mitt huvud kommer sprängas snart. Mina tankar går från panik över det till tanken "Nää orkar inte tänka på det nu". Mina val går fram och tillbaka till frisörlinjen eller handelslinjen. Varannan dag känner jag mej skitsäker på dom två. Som idag, idag känner jag att jag kommer va "handels-tjejen" och verkligen inte som "frisör-tjejen". Men innerst inne tror jag att jag kommer gå på handel. Frågan är på vilken skola?
Ljunkan eller Kungshöga? Eller TBS?


Neeej kan inte grubbla över det där nu, jag måste göra min debatt till tisdag som jag aldrig började med igår fast jag skulle. Plus att jag har engelskaprov på tisdag också. Hatar.engelska.prov. Blir så jävla nervös för dom...



När jag har tid kanske ni får mer bilder från modevisningen och halloweenpartyt vi hade. Jag har visst inte skrivit om det va.....? Jaa som sagt det är mycket nu...



För att vara positiv nu i allt så älskar jag mitt hår lite mer för varje dag. Moa och jag jobbade med matten jätte bra i fredags. Jag har en bra spotify-lista för mitt pluggande nu. Bra Sanne, peppa nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela