Andas in och ut....så ni nästan ger ifrån er ett morr

Publicerad 2009-11-12 21:27:13 i Allmänt,

Yogan var riktigt mysig! Det svåra är ju att man ska andas in med näsan och ut med munnen HELA TIDEN!
Så först ska man hålla reda på det sen gör hon alla övningar på raken och jag och Moa blev lite förvirrade...
Vissa ställningar var ju lite roliga där Moa och jag fick försöka hålla oss för skratt (och tänka på andningen)
Men det skulle jag lätt prova igen lite då och då, så värst jobbigt är det ju inte men skönt och mysigt är det allt!


Har hunnit med lite läxor och té också plus att jag kom i dit till Moa. Egentligen var inte skoldagen min dag, ont i halva kroppen och lite små panik över saker som ska inlämnas. Yogan satt bra då på eftermiddagen!



Nu skulle jag ju egentligen ha tripplat håret bara för skoj skull men fastnade bland tv-klipp när bloggerskor pratade.
Känns lite tight att hinna med det nu... Kan börja lite kanske...orkar jag? Jaaava..



Cool_TjEj_94

Moa du får påminna mej så jag kan skicka alla kort från MoDeViSnInGeN (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela