Valborg

Publicerad 2009-05-01 19:47:11 i Allmänt,

Min Valborg kunde inte ha blivit bättre! Med 18 glada tjejer hemma i Claras hus slott, förrätt, grillning, femkamp och efterrätt. Fattar inte hur dom kommer på allt, Clara och Rebecca. Om man var hälften så påhittig!
Haha klockrena lag hade vi! Själv var jag med i Malliga Mörten, stolt! Men hur de gick i lekarna ska vi inte tala om...
Sen efter lite funderingar vart vi skulle så blev det Phille. Där blev de masssa dans och massa sköjj!
Tack ni för en bäst Valborg, skge kan släng er i väggen!
Glömde min kamera men det kan komma en och annan bild senare för Ida hade ju kameran i högsta hugg som vanligt!

Idag gick jag upp sådär vid två. Inte en aning hur jag kunde sova så länge. En snabb frukost blev de och sen på med bikini o steka i solen. Sen in igen, röd i ansiktet ohja! Och så har jag provat lite sommarkläder och insåg att jag MÅSTE köpa massa nya sommarkläder! Tur jag har som ska in till lkpg imorn. Nej, duschen nästa nu!



Snodde en bild frå johannas blogg från igår (a)

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-01 20:09:13

haha slott!? ett vanligt hus gullet :)

tack så jättemycket för kvällen, hade inte varit lika roligt utan dig gumman!

söt galen groda och mallig mört på bildisen <3

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-05-01 23:16:31

En läcker och härlig header du har på din blogg.

Postat av: emma

Publicerad 2009-05-02 19:03:47

det låter som en fin valborg (:

Postat av: tove

Publicerad 2009-05-03 15:56:36

jaha okej :)

tack själv bästa sanne <3

Postat av: Josefin larsson

Publicerad 2009-05-03 21:24:11

jag går och festar ! MÖÖÖÖÖÖÖRT och tar en sup ibland , jag går och festar ! MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT

hell yeah en gång mallig mört ,alltid en mallig mört ! :D fuck placeringar, vi hade ändå en stock som man inte kunde spika i ! och jävla allsvenskan, vi hade krossat dem annars ! tack så mkt för en super trevlig valborg !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela