Unintended

Publicerad 2009-05-28 22:47:59 i Allmänt,

Trött dag. Trött Sanne. Behöver jag beskriva dagen mer? Typ det ända roliga idag var när Ellen och jag skulle spela in vårat "projekt" om preventiv medel på no:n. Vi båda hade väldigt svårt att säga könssjukdomar korrekt....

Sanne: ...blablabla och p-staven skyddar inte mot kön...sch..sk...sch.. HAHAHAHAHAHA!
Jaa ibland går det bara inte att säga det rätt! Ellen prova ju med att säga "skönsjukdomar" bl.a. Haha
Men vi fick ju till det tillslut och då sa vi ju faktiskt inga fel, bra gjort av oss! No-labbet fick vi också skriva om preventivmedel och trä på kondomer på bananer, yeyyy för oss haha.
Efter skolan blev de knäckebröd (min nya drog efter skolan typ) och dega framför Tyra Banks Show.
Nej skriver inte mer här för jag har inte gjort ett dugg vettigt idag, jag menar vill i verkligen veta att jag har typ städat rummet och städat kattlådan? Njaa jag tror inte det. Men om vi gör såhär då, jag lägger över lite bilder till datan så får ni se bilder från modevisningen.





STRIKE A POSE!



Nej nu ska jag sova för imorgon blir de kulturfestival i skolan och vi får sovmorgon till nio.
En liten guldkant sådär på fredagen!




Ill be there as soon as I can
But Im busy mending broken pieces of the life I had before
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela