Vädreeeeeeeeet! (N)

Publicerad 2009-05-08 17:03:00 i Allmänt,

VI ägde på att redovisa idag så äre bara! Fika fick vi också och Johanna & jag va på direkt!
Idag har jag inte mkt att klaga på faktiskt. Tänk att en femma kan fixa en vänskap på cirka en kvart. Den ni!
Sen stå och prata med Johanna medans vi vänta på bussen. Moa svek ju idag och va hemma och gödda sej.
Sen hem där de höll pås o packa för Patricia o André ska till Sthlm. Hoppas André köper nått till mej. Annars...blir jag ledsen. Nej nu är det dax för att föna mitt hår. Ikväll blir det nog att åka till Phille frey och va med tjejerna, yes! :)
Skulle ju ha blivit grill idag först men vädret är ju som de är. Men ciao!


Saknar gotland nu faktiskt

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2009-05-09 21:37:54

Jag tjatar på honom att han ska det :) men han hittar inget säger han, men vi ska kolla imorn med då ska jag hjälpa honom :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela