Trött

Publicerad 2009-05-22 19:06:38 i Allmänt,

Vakna jalla fall idag av mammsen för idag skulle vi till lkpg. Med mensvärk och ont i huvvet va väl inte det den bästa dagen att åka dit men jag hitta jalla fall lite saker. Tröja, linne, tunika och skor, skorna diggar jag hårt så dom blir de nog på skolavslutningen. Sen blev jag ännu mer tjurig för jag fick aldrig äta nån gång men tillslut när vi kom hem hämta pappa o jag mat på donken. Då blev jag allt lite gladare! Så här sitter jag mätt och ganska glad o pigg. Inte en aning vad som händer men antar att de blir hemmakväll med kusinerna om inget annat kommer imellan.
Här får ni lite bilder från igår när vi var påväg till Albin!





<---- Albins fina tårta !

Kommentarer

Postat av: anonymIS, hihi

Publicerad 2009-05-22 22:11:08

<--- världens snyggaste clara

dumma dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela